Завдання на період
IV чверті
16.04.2020
7-Б, В клас ГЕОМЕТРІЯ:
15.04.2020
7-Б, В клас АЛГЕБРА: Завдання №7_9_А
14.04.2020
9-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №7_9_А
201 група ІНФОРМАТИКА:
13.04.2020
7-Б, В клас АЛГЕБРА: Завдання №7_7_А
10.04.2020
9-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №6_9_Г
201 група Технології: Завдання №5-6_201_Т
5-Б клас МАТЕМАТИКА: Завдання №11_5_М
___________________________________
09.04.2020
9-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №6_9_Г
7-Б,В клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №6_7_Г
5-Б клас МАТЕМАТИКА: Завдання №10_9_Г
08.04.2020
7-Б,В клас АЛГЕБРА: Завдання №6_7_А
8-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №5_8_А
8-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №5_8_Г
___________________________________________________
07.04.2020
7-Б,В клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №5_9_Г
9-Б клас ІНФОРМАТИКА: Завдання №4-5_9_І
________________________________________________________
06.04.2020
9-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №5_9_Г
7-Б,В клас АЛГЕБРА: Завдання №5_9_А
Завдання на періуд
з 13.03.2020 по 03.04.2020
І. Підручник «Технології 10(11)» стор 202 – читати, вміти відповісти на запитання на стор 207;
На стор 207 у розділі Ваша проектна діяльність
9-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №3_9_Г:
на 18.03.2020
на 17.03.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКА: Завдання №1
Завдання на періуд
з 10.02.2020 по 15.02.2020
11 клас Технології
1. Ознайомитися з інформацією та скласти конспект "Створення триггерів в презентаціях" https://www.ispring.ru/elearning-insights/trigger-powerpoint
2.Підібрати матеріал та скласти портфоліо (в електронній папці накопичити текстові документи, файли-зображення та відео) на тему "Зовнішній вигляд сучасного бізнесмена (бізнес-леді)", де надаються відповіді на запитання:
IV чверті
16.04.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКА:
| |
Підручник:
§5 п 37 – повторити
| |
В зошиті
№1078, 1081, 1086
| |
Пройти он-лайн
------- |
7-Б, В клас ГЕОМЕТРІЯ:
Підручник:
§4 п. 21 – опрацювати
| |
В зошиті
543, 547, 553, 558
| |
Пройти он-лайн
|
9-Б клас ГЕОМЕТРІЯ
| |
Підручник:
§5 п 17 - повторити
| |
В зошиті
17.2, 17.4, 17.7
| |
Пройти он-лайн
|
9-Б клас АЛГЕБРА
| |
Підручник:
§5 п 17 - повторити
| |
В зошиті
17.2, 17.4, 17.7
| |
Пройти он-лайн
|
15.04.2020
8-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №7_7_Г
відеоУрок
он-лайн урок 16.04 о 12.30 год
| |
Підручник:
§3 п 17 - формули вивчити, таблицю значень на стор 136 вивчити, п 18 - повт
| |
В зошиті
стор 146 Завдання №3
| |
Пройти он-лайн
Контроль – флеш-картки (з 15.04 по 16.04) |
7-Б, В клас АЛГЕБРА: Завдання №7_9_А
відеоУрок
он-лайн урок 16.04
| |
Підручник:
§3 п. 23 – повторити, п 24 - опрацювати
| |
В зошиті
№858(1,2), 862, 866, 870(2), 874(1), 886
| |
Пройти он-лайн
Тест Лінійна функція (3 16.04 по 17.04)
|
9-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №7_7_Г
відеоУрок
| |
Підручник:
§3 п 17 - формули вивчити, таблицю значень на стор 136 вивчити, п 18 - повт
| |
В зошиті
стор 146 Завдання №3
| |
Пройти он-лайн
Контроль – флеш-картки (з 15.04 по 16.04) |
14.04.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКА: Завдання №13_5_М
| |
Підручник:
§5 п 37 – опрацювати
| |
В зошиті
№1068, 1070
| |
Пройти он-лайн
|
7-Б,В клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №7_7_Г
відеоУрок
он-лайн урок о 9.30 год
| |
Підручник:
§4 п 20 - опрацювати, правила вивчити
| |
В зошиті
№512, 520, 524, 526
| |
Пройти он-лайн
Контроль – флеш-картки (з 15.04 по 16.04) |
9-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №7_9_А
відеоУрок
он-лайн урок
| |
Підручник:
§3
п. 18-19 – повторити
| |
В зошиті
Завдання 4 стор 194
| |
Пройти он-лайн
Тест Геометрична прогресія (3 15.04 по 16.04)
|
9-Б клас ІНФОРМАТИКА:
відеоУрок
звертатися до класрум Код класу lk7krnn
Вивчити теоретичний матеріал. Опрацювати приклади в теоретичній частині. Виконати завдання 1. Зареєструватися на Google Клас (відео -на першому тижні) |
201 група ІНФОРМАТИКА:
відеоУрок
звертатися до класрум Код класу hspfe7z
Прочитайте Стор 49-50 підручника Виконати Приклад Стор. 50 Зареєструватися на Google Клас (відео -на першому тижні) Надіслати для перевірки |
13.04.2020
8-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №7-8_8_А
відеоУрок
он-лайн урок о 12.00 год
| |
Підручник:
§3 п 20 – опрацювати
§3 п 23 - читати | |
В зошиті
№683, 685, 687, 698
№784, 781 | |
Пройти он-лайн
|
5-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №12_5_М
відеоУрок
| |
Підручник:
§5 п 37 - читати
| |
В зошиті
Завдання «Поняття відсотків» (на блозі- клік на текст)
| |
Пройти он-лайн
|
7-Б, В клас АЛГЕБРА: Завдання №7_7_А
відеоУрок
он-лайн урок
| |
Підручник:
§3 п 23 – опрацювати
| |
В зошиті
Стр 170; Задание №6;
Підготовка до контрольної
роботи | |
Пройти он-лайн
|
10.04.2020
8-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №6_9_А
відеоУрок
Нескінченна геометрична прогресія (|q| < 1) та її сума
https://www.youtube.com/watch?v=8KQkWOiH_Yk | |
Підручник:
§3 п. 19 – повторити
| |
В зошиті
виконати
| |
Пройти он-лайн
Тест1_«Арифметична прогресія» (для всіх, хто ще не пройшов!)
|
9-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №6_9_Г
відеоУрок
«Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»
на повторення
| |
Підручник:
«Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»– повторити
| |
В зошиті
| |
Пройти он-лайн
Тест1_«Многокутники» (буде активовано 10.04.2020)
Тест_Контрольна робота №4 «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга» (проходимо 13.04.2020)
|
201 група Технології: Завдання №5-6_201_Т
| |
Підручник:
повторити
| |
Практичне завдання_1
Дослідити в Інтергньі поняття ПРОМОУШЕН https://www.youtube.com/watch?v=6AKlZMsWH5o | |
Практичне завдання_1
МІНІпроект
скласти бізнес план та оформими у вигляді документа Word Скласти презентацію свого проекту Роботи надіслати на електрону пошту bogdan_51nvk@ukr.net |
5-Б клас МАТЕМАТИКА: Завдання №11_5_М
Підручник:
§5 п. 35 - повторити правила множення і ділення десяткових дробів
| |
В зошиті
__________
| |
Пройти он-лайн
Контрольний тест_«Множення і ділення десяткових дробів» (буде активовано 10.04.2020 з 16.00 год)
|
___________________________________
09.04.2020
9-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №6_9_А
відеоУрок
Нескінченна геометрична прогресія (|q|
< 1) та її сума
https://www.youtube.com/watch?v=8KQkWOiH_Yk | |
Підручник:
§3
п. 19 – повторити
| |
В зошиті
виконати
| |
Пройти он-лайн
Тест1_«Арифметична прогресія» (для всіх, хто ще не пройшов!)
|
9-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №6_9_Г
відеоУрок
«Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»
на повторення
| |
Підручник:
«Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»– повторити
| |
В зошиті
| |
Пройти он-лайн
Тест1_«Многокутники» (буде активовано 10.04.2020)
Тест_Контрольна робота №4 «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга» (проходимо 13.04.2020)
|
7-Б,В клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №6_7_Г
| |
Підручник:
§4 п. 19 стор
150-155 – читати
| |
В зошиті
виконати №476, 477
| |
5-Б клас МАТЕМАТИКА: Завдання №10_9_Г
| |
Підручник:
§5 п. 35 - повторити правила множення і ділення десяткових дробів
| |
В зошиті
№991, 1013
| |
Пройти он-лайн
Контрольний тест_«Множення і ділення десяткових дробів» (буде активовано 10.04.2020 з 16.00 год)
|
08.04.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКА: Завдання №9_5_М
| |
Підручник:
§5 п. 35 – повторити
| |
В зошиті
| |
Пройти он-лайн
__________________________________________
|
| ||
§4 п. 19 стор 150-154 – читати, скласти конспект
| ||
| ||
|
8-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №5_8_А
Розпочинаються онлайн уроки
(на базі програми ZOOM)
10.04.2020
початок о 11.00 год
Приєднуйтесь!
| |
Підручник:
§3 п. 19 – повторити формули
| |
В зошиті
виконати № 634 (1,3,5,8,10,12)
| |
ААААААААААААААААААААААААААААААААААА
|
| ||
§3 п. 15 - 17 – повторити всі правила та формули
| ||
АААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА
| ||
|
___________________________________________________
07.04.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКА: Завдання №9_5_М
| |
Підручник:
§5 п. 35 – повторити
| |
В зошиті
виконати №983(6-10), 978(5,6)
| |
Пройти он-лайн
Тест2_«Ділення десяткових дробів» (активно 08.04.20 з 9.00 год до 15.00 год)
|
| ||
§4 п. 19 стор 150-154 – читати, скласти конспект
| ||
| ||
|
201 група ІНФОРМАТИКА: Завдання №3_201_І
Привітання.Імпорт даних у базу та експорт з бази
Пройти реєстрацію у Google Клас відео https://youtu.be/9xz5YtgZH0I | |
Підручник:
завдання у Google Клас
| |
-----------------------------------------------------------------------
| |
------------------------------------------------------------------------
|
| ||
Розділ 8 п.8.1 – читати,
| ||
| ||
|
________________________________________________________
06.04.2020
9-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №5_9_А
| |
Підручник:
§3 п. 19
| |
В зошиті
виконати №19.2(1,2), 19.4(1)
| |
Пройти он-лайн
Тест1_«Арифметична прогресія»
|
| ||
§2 п. 6, п. 7 – повторити всі формули,
§5 п. 17 – опрацювати
| ||
| ||
|
7-Б,В клас АЛГЕБРА: Завдання №5_9_А
|
| ||
| |||
| |||
|
Завдання на періуд
з 13.03.2020 по 03.04.2020
на 27.03.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКА: Завдання №8_5_М
7-В клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №4_5_Г
201 група ТЕХНОЛОГІЇ: Завдання №5-6_201_Т
Обрати тему для створення міні проекту. Створити за обраною темою публікацію - інформаційний лист у вигляді газети, буклету (12-15 слайдів), застосовуючи можливості електронного документу Publisher. Готовому документу надати назву Інформаційний лист_<Ваше прізвище> та відправити на електронну пошту
ІІ. Обрати тему для створення власного бізнесу – стор 208 у розділі Ваша проектна діяльність, або рекомендую ознайомитися з видами підприємницької діяльності на сайті https://homebiznes.in.ua/biznes-plan-chym-vin-vazhlyvyj-ta-yak-joho-sklasty/ (права панель) Бізнес ідеї – оберіть корисну справу для вашої сім’ї, школи, друзів, сусідів, для нашого міста, суспільства (на злобу сьогодення, наприклад «Служба доставки») та інш…
Виконати завдання:
Створіть свій бізнес-проект.
Почніть зі складання бізнес-плану
2. Ознайомтеся зі статтею «Бізнес-план – чим він важливий та як його скласти» права панель на сайті https://homebiznes.in.ua/biznes-plan-chym-vin-vazhlyvyj-ta-yak-joho-sklasty/
4. Надати відповіді на запитання, заповнюючи таблицю:
запитання
|
відповідь
|
Як виникла ідея започаткувати ваш бізнес?
| |
Для кого, чи для чого призначений ваш бізнес?
| |
Яку користь суспільству принесе ваша діяльність (користь даної продукції чи діяльності, нові робочі місця, тощо)
| |
Чим відрізняється ваш бізнес-проект від інших (тобто, наприклад ваша нова кав’ярня від інших кав’ярень місту - переваги)
| |
В якій місцевості ви збираєтесь відкривати дану справу (країна, місто, село, район міста, будинок…)
| |
Провести соціологічне опитування щодо необхідності відкриття вашої справи (не менше ніж між 20-а особами через засоби комунікації)
|
запитання анкети можуть бути такими (від 3 до 5 запитань):
1. Чи доцільно відкрити в … /місто, село. Вулиця…/бізнес…/назва діяльності/?(так/ні)
2. На вашу думку, що корисного може принести справа … /назва діяльності/
3. Ваші пропозиції
|
Скласти діаграму соціологічного опитування (засобами електронного документу Excel) та написати висновок: чи буде мати попит ваша продукція чи інший результат вашої бізнес-діяльності
| |
Хто будуть вашими основними клієнтами (люди яких інтересів, соціальних ланок)
| |
Хто будуть вашими основними інвесторами, або вкладниками (матеріальними, інформаційними, інтелектуальними, робоча сила, обслуга…)
| |
Які фірми, підприємства необхідно підключити до даної діяльності
| |
Первинні затрати на заснування бізнесу
|
На здобуття інформації –
На матеріали (назва та вартість) –
На робочу силу –
На рекламу –
тощо
|
Який очікуваний результат Вашої бізнес-діяльності
|
Готову таблицю та документ соціологічного опитування Excel надіслати на електрону пошту до 08.04.2020
5. Попрацювати над складанням свого бізнес-плану. Перегляньте статті сайтів:
__________________________________________________________
на 26.03.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКА: Завдання №8_5_М
7-Б,В клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №4_5_Г
9-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №4_9_А
9-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №4_9_Г
_________________________________________________________
на 25.03.2020
7-Б,В клас АЛГЕБРА: Завдання №4_5_А
8-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №4_8_А
8-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №4_8_Г
на 24.03.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКА: Завдання №7_5_М
повторити §5 п 34, 35 виконати у зошиті №970.
Пройти самостіне тестування з теми "Множення десяткових дрбів", яке відбудиться на сайти "На урок"
25.03.2020 з 9.00 до 21.00 год
(Обирайте слушний для вас час).
Інформація щодо правил проходження тесту буде виставлена окремо 25.03.2020 о 8.30 год на блозі
9-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №3_9_А
Посилання – ВідеоУроки: https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/ / 9 клас / Геометрія / урок «Геометрична прогресія» (тисни на стрілку, вмикай звук)
201 група ІНФОРМАТИКА: Завдання №1_201_І
Відеоуроки та конспекти:
Основи мови SQL. Оператор IN.
Обчислення підсумкових показників для груп записів
Вибіркові запити з фразами GROUP BY та HAVING
9-Б клас ІНФОРМАТИКА
відеоПрактичнаРобота https://www.youtube.com/watch?v=6ksmip1XGtU
__________________________________________________________
на 23.03.2020
_______________________________________________________________________________
на 20.03.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКА: Завдання №5_5_М
п. 34 повторити;
№ 967; на стор 249 Завдання №6(1, 3, 11) - виконати у зошиті
8-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №2_8_А
8-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №2_8_Г
201 група ТЕХНОЛОГІЇ: Завдання №3_201_Т
201 група ТЕХНОЛОГІЇ: Завдання №4_201_Т
__________________________________________________________
на 19.03.2020
_________________________________________________________________________________
на 18.03.2020
_____________________________________________________________________________
на 16.03.2020
9-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №1_9_А:
https://www.youtube.com/watch?v=bYrultWU-3k
https://www.youtube.com/watch?v=6Rpa3n-LqOs
https://www.youtube.com/watch?v=6RlpgLa7n8E
9-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №1_9_Г:
Завдання на періуд
з 10.02.2020 по 15.02.2020
11 клас Технології
1. Ознайомитися з інформацією та скласти конспект "Створення триггерів в презентаціях" https://www.ispring.ru/elearning-insights/trigger-powerpoint
2.Підібрати матеріал та скласти портфоліо (в електронній папці накопичити текстові документи, файли-зображення та відео) на тему "Зовнішній вигляд сучасного бізнесмена (бізнес-леді)", де надаються відповіді на запитання:
- чому зовнійшній вигляд бізнесмена впливає на бізнес?
- як повинен виглядаи сучасний бізнесмен?
- яким повинен бути одяг бізнесмена?
- якою повина бути зачиска бізнесмена?
- стан шкіри та косметика для сучасного бізнесмена
Вид контролю: перевірка портфоліо, конспекту; виступ у супроводженні презентації
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
11 клас Інформатика
2. повторити п. 3.8 стор 191-195 - скласти конспект, відповідати на запитання наприкінці пункту;
Вид контролю: тестове опитування
п. 3.9 - опрацювати, скласти конспект, відповідати на запитання наприкінці пункту;
Вид контролю: тестове опитування
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Інформатика
2. Повторити стор 157 п. 6.1, 6.2, 6.3 (теорію та розв`язки задач на мові програмування), вміти відповідати на запитання наприкінці пунктів;
3. У зошиті письмово виконати завдання з розділу "Выполните зпдание": стор. 164 № 1, 3, 5; стор 172 № 1, 3, 4, 5; 6
додаткова консульитація ШпОрГалка (дивись протягом тижня)
Вид контролю: перевірка домашнього завдання в зошитах; усне опитування; тестове опитування
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Алгебра
3. Повторити метод інтервалів для розв`язування квадратичних нерівностей;
у зошиті виконати № 13.4; 13.6; 13.8.
додаткова консульитація ШпОрГалка (дивись протягом тижня)
4. у зошиті виконати № 13.13; 13.15.
п. 13 стор 27 опрацювати та конспектувати з відповідними кресленнями ПРИКЛАД 1, 2, 3, 4; відповісти на запитання письмово п. 13 стор 131
Вид контролю: самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Геометрія
3. повторити п. 2-4; опрацювати та законспектувати: Задача 1 стор 14, Задача 2, 3 стор 15-16, п 3 Лемма стор 21; вміти відповідати на запитання стор 16, стор 24, стор 31
4. повт п 5; вміти відповідати на запитання стор 40; виконати у зошиті № 5.7(2), 5.15(2)
Вид контролю: перевырка домашнього завдання у зошитах, математичний диктант, самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
8 клас Алгебра (дивись протягом тижня)
3. Виконати у зошиті стор 86 Завдання№3 (з повним розв`язком)
4. Повторити п 11, виконати у зошиті №350, 351
Вид контролю: самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
8 клас Геометрія
(дивись протягом тижня)
3. повторити п 12 - п 14, правила вивчити, законгспектувати; в даних пунктах розібрати та законспектувати задачи: стор 94, стор 99 Задачи 1, 2, 3, стор 111;
4. Законспектувати та опрацювати на стор 108 Т. Птолемея, на стор 114-115 означення та теорему.
Вид контролю: математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
7 клас Алгебра
3. п 14 - записати правило в зошит та вивчити (правило+формула), виконати в зошиті №501(1-4, 6), 503(1-4)
4. п 16 - записати правило в зошит та вивчити (правило+формула), опрацювати та законспектувати в зошиті ПРИМЕР 1(1,2), виконати в зошиті №569(1-5)
Вид контролю: перевірка домашнього завдання в зошитах, практична робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
7 клас Геометрія
3. стор 74 п 9 - опрацювати та написати конспект; виконати у зошиті №199
4. стор 81 п 10 - розібрати та написати конспект, виконати в зошиті №232
Вид контролю: перевірка домашнього завдання в зошиті, математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
5 клас Математика
4. повторити п 30; вміти відповідати на запитання на стор 192; виконати у зошиті № 812 (1, 3, 5), 813(1, 3, 5, 7)
5. повторити п 29, п 30; виконати стор 183 № 1, 5(усно), у зошиті № 773(2, 4, 6), 782(1, 3, 2, 5), 817(1)
6. повторити п 31; виконати у зошиті №829;
переглянути мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=oRNlBErxvio ; прочитати п 32, праивла записати у зошит, розібрати та записати у зошит ПРИКЛАД на стор 201.
Вид контролю: перевірка домашнього завдання у зошиті; самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Завдання на періуд
з 03.02.2020 по 08.02.2020
11 клас Інформатика
1. виконати п. 3.8 стор 191-195 - опрацювати; практичні завдання стор 191-195 №2, 3,4
Вид контролю: тестова опитування
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Інформатика
опрацювати та законспектувати (з прикладами задач на мові програмування) стор 157 п. 6.1, 6.2, 6.3
вид контролю: тестове опитування
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Алгебра
1. Розвязати методом інтервалів:
1) х(х+3)< 0
2) (х+7)(х-10)> 0
3) х(х-3)(8+х) <0
2. п. 13 стор 27 опрацювати та конспектувати з відповідними кресленнями ПРИКЛАД 1, 2, 3, 4; відповісти на запитання письмово п. 13 стор 131
Вид контролю: самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Геометрія
1. п. 4 стор 29 - опрацювати та законспектувати Задача №3, Задача №4
2. п. 5 стор 35 опрацювати та скласти констпект з відповідними кресленнями т. 5.1, т. 5.2, т. 5.4, т. 5.5
Вид контролю: математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
8 клас Алгебра
1. § 2 п. 11 - повторити; вивчити побудову графіка квадратичної функції;
у зошиті: опрацювати та законспектувати стор 93 ПРИКЛАД + рис 14
2. § 2 п. 12 опрацювати;
у зошиті: стор 99 законспектувати ПРИКЛАД 1,2,3,4,5,6
Вид контролю: самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
8 клас Геометрія
1. § 2 п. 12, п. 13 - опрацювати та законспектувати з відповідними рисунками;
в зошиті: опрацювати та законспектувати Задача 1, задача 2, Задача 3, відповіді на прикінці пунктів
2. § 2 п. 14 - опрацювати та законспектувати з відповідними рисунками;
в зошиті: конспект Задачи на стор 111, відповіді на запитання на прикінці пункту
Вид контролю: математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
7 клас Алгебра
1. § 2 п. 15 стор 93 - 95 - опрацювати;
розібрати та законспектувати у зошит ПРИКЛАД 1, ПРИКЛАД 2, ПРИКЛАД 3, ПРИКЛАД 4;
виконати у зошиті №535 (письмово), 536(9-18), 539(1,2), 541(1-5)
Вид контролю: самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
7 клас Геометрія
1. стор. 36 п. 4, стор 64 п. 8, стор 74 п. 11 - повторити;
виконати у зошиті № 252, 253
2. опрацювати та законспектувати у зошит п. 10
Вид контролю: математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
5 клас Математика
1. §5 п.30 - прочитати, правила вивчити, у зошит занести таблицю на стор. 191;
№ 803 (усно), виконати у зошиті № 808, 802(1-12)
2. §5 п.30 стор 191 - опрацювати та законспектувати ПРИКЛАД 1, ПРИКЛАД 2;
виконати у зошиті № 810, 814, 816 (1,3,5)
3. §5 п.31 - опрацювати;
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
11 клас Інформатика
2. повторити п. 3.8 стор 191-195 - скласти конспект, відповідати на запитання наприкінці пункту;
Вид контролю: тестове опитування
п. 3.9 - опрацювати, скласти конспект, відповідати на запитання наприкінці пункту;
Вид контролю: тестове опитування
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Інформатика
2. Повторити стор 157 п. 6.1, 6.2, 6.3 (теорію та розв`язки задач на мові програмування), вміти відповідати на запитання наприкінці пунктів;
3. У зошиті письмово виконати завдання з розділу "Выполните зпдание": стор. 164 № 1, 3, 5; стор 172 № 1, 3, 4, 5; 6
додаткова консульитація ШпОрГалка (дивись протягом тижня)
Вид контролю: перевірка домашнього завдання в зошитах; усне опитування; тестове опитування
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Алгебра
3. Повторити метод інтервалів для розв`язування квадратичних нерівностей;
у зошиті виконати № 13.4; 13.6; 13.8.
додаткова консульитація ШпОрГалка (дивись протягом тижня)
4. у зошиті виконати № 13.13; 13.15.
п. 13 стор 27 опрацювати та конспектувати з відповідними кресленнями ПРИКЛАД 1, 2, 3, 4; відповісти на запитання письмово п. 13 стор 131
Вид контролю: самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Геометрія
3. повторити п. 2-4; опрацювати та законспектувати: Задача 1 стор 14, Задача 2, 3 стор 15-16, п 3 Лемма стор 21; вміти відповідати на запитання стор 16, стор 24, стор 31
4. повт п 5; вміти відповідати на запитання стор 40; виконати у зошиті № 5.7(2), 5.15(2)
Вид контролю: перевырка домашнього завдання у зошитах, математичний диктант, самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
8 клас Алгебра (дивись протягом тижня)
3. Виконати у зошиті стор 86 Завдання№3 (з повним розв`язком)
4. Повторити п 11, виконати у зошиті №350, 351
Вид контролю: самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
8 клас Геометрія
(дивись протягом тижня)
3. повторити п 12 - п 14, правила вивчити, законгспектувати; в даних пунктах розібрати та законспектувати задачи: стор 94, стор 99 Задачи 1, 2, 3, стор 111;
4. Законспектувати та опрацювати на стор 108 Т. Птолемея, на стор 114-115 означення та теорему.
Вид контролю: математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
7 клас Алгебра
3. п 14 - записати правило в зошит та вивчити (правило+формула), виконати в зошиті №501(1-4, 6), 503(1-4)
4. п 16 - записати правило в зошит та вивчити (правило+формула), опрацювати та законспектувати в зошиті ПРИМЕР 1(1,2), виконати в зошиті №569(1-5)
Вид контролю: перевірка домашнього завдання в зошитах, практична робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
7 клас Геометрія
3. стор 74 п 9 - опрацювати та написати конспект; виконати у зошиті №199
4. стор 81 п 10 - розібрати та написати конспект, виконати в зошиті №232
Вид контролю: перевірка домашнього завдання в зошиті, математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
5 клас Математика
4. повторити п 30; вміти відповідати на запитання на стор 192; виконати у зошиті № 812 (1, 3, 5), 813(1, 3, 5, 7)
5. повторити п 29, п 30; виконати стор 183 № 1, 5(усно), у зошиті № 773(2, 4, 6), 782(1, 3, 2, 5), 817(1)
6. повторити п 31; виконати у зошиті №829;
переглянути мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=oRNlBErxvio ; прочитати п 32, праивла записати у зошит, розібрати та записати у зошит ПРИКЛАД на стор 201.
Вид контролю: перевірка домашнього завдання у зошиті; самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Завдання на періуд
з 03.02.2020 по 08.02.2020
11 клас Інформатика
1. виконати п. 3.8 стор 191-195 - опрацювати; практичні завдання стор 191-195 №2, 3,4
Вид контролю: тестова опитування
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Інформатика
опрацювати та законспектувати (з прикладами задач на мові програмування) стор 157 п. 6.1, 6.2, 6.3
вид контролю: тестове опитування
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Алгебра
1. Розвязати методом інтервалів:
1) х(х+3)< 0
2) (х+7)(х-10)> 0
3) х(х-3)(8+х) <0
2. п. 13 стор 27 опрацювати та конспектувати з відповідними кресленнями ПРИКЛАД 1, 2, 3, 4; відповісти на запитання письмово п. 13 стор 131
Вид контролю: самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Геометрія
1. п. 4 стор 29 - опрацювати та законспектувати Задача №3, Задача №4
2. п. 5 стор 35 опрацювати та скласти констпект з відповідними кресленнями т. 5.1, т. 5.2, т. 5.4, т. 5.5
Вид контролю: математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
8 клас Алгебра
1. § 2 п. 11 - повторити; вивчити побудову графіка квадратичної функції;
у зошиті: опрацювати та законспектувати стор 93 ПРИКЛАД + рис 14
2. § 2 п. 12 опрацювати;
у зошиті: стор 99 законспектувати ПРИКЛАД 1,2,3,4,5,6
Вид контролю: самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
8 клас Геометрія
1. § 2 п. 12, п. 13 - опрацювати та законспектувати з відповідними рисунками;
в зошиті: опрацювати та законспектувати Задача 1, задача 2, Задача 3, відповіді на прикінці пунктів
2. § 2 п. 14 - опрацювати та законспектувати з відповідними рисунками;
в зошиті: конспект Задачи на стор 111, відповіді на запитання на прикінці пункту
Вид контролю: математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
7 клас Алгебра
1. § 2 п. 15 стор 93 - 95 - опрацювати;
розібрати та законспектувати у зошит ПРИКЛАД 1, ПРИКЛАД 2, ПРИКЛАД 3, ПРИКЛАД 4;
виконати у зошиті №535 (письмово), 536(9-18), 539(1,2), 541(1-5)
Вид контролю: самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
7 клас Геометрія
1. стор. 36 п. 4, стор 64 п. 8, стор 74 п. 11 - повторити;
виконати у зошиті № 252, 253
2. опрацювати та законспектувати у зошит п. 10
Вид контролю: математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
5 клас Математика
1. §5 п.30 - прочитати, правила вивчити, у зошит занести таблицю на стор. 191;
№ 803 (усно), виконати у зошиті № 808, 802(1-12)
2. §5 п.30 стор 191 - опрацювати та законспектувати ПРИКЛАД 1, ПРИКЛАД 2;
виконати у зошиті № 810, 814, 816 (1,3,5)
3. §5 п.31 - опрацювати;
Немає коментарів:
Дописати коментар