Блог КОМПпроМАТ (КОМП`ЮТЕР про МАТЕМАТИКУ) пропонує учням постійно оновлювати свій багаж знань, знайомитися з досягненнями однолітків, оволодівати певними навичками з предметів у будь-який час у будь-якій точці земної кулі.

САМОСТІЙНЕ НАВЧАННЯ

                                                  Завдання на період 
                                            IV чверті       
16.04.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКА

Підручник:
§5 п 37 – повторити
В зошиті
№1078, 1081, 1086


Пройти он-лайн
-------

















7-Б, В клас ГЕОМЕТРІЯ
відеоУрок  
он-лайн урок 17.04 
або
https://www.youtube.com/watch?v=8RkMVKHUShI
Підручник:
§4 п.  21 – опрацювати
В зошиті
543, 547, 553, 558
Пройти он-лайн













9-Б клас ГЕОМЕТРІЯ

Підручник:
§5 п 17 -  повторити
В зошиті
17.2, 17.4, 17.7


Пройти он-лайн















9-Б клас АЛГЕБРА


Підручник:
§5 п 17 -  повторити
В зошиті
17.2, 17.4, 17.7


Пройти он-лайн













15.04.2020
8-Б клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №7_7
відеоУрок  
он-лайн урок 16.04 о 12.30 год

Підручник:
§3 п 17 - формули вивчити, таблицю значень на стор 136 вивчити, п 18 - повт
В зошиті
стор 146 Завдання №3


Пройти он-лайн
Контроль – флеш-картки (з 15.04 по 16.04)


















7-Б, В клас АЛГЕБРАЗавдання №7_9_А
відеоУрок  
он-лайн урок 16.04 
Підручник:
§3 п.  23 – повторити, п 24 - опрацювати
В зошиті
№858(1,2), 862, 866, 870(2), 874(1), 886
Пройти он-лайн
Тест Лінійна функція (3 16.04 по 17.04)












9-Б клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №7_7

відеоУрок  


Підручник:
§3 п 17 - формули вивчити, таблицю значень на стор 136 вивчити, п 18 - повт
В зошиті
стор 146 Завдання №3


Пройти он-лайн
Контроль – флеш-картки (з 15.04 по 16.04)












14.04.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКАЗавдання №13_5

Підручник:
§5 п 37 – опрацювати 

В зошиті
№1068, 1070


Пройти он-лайн












7-Б,В клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №7_7
відеоУрок  
он-лайн урок о 9.30 год
Підручник:
§4 п 20 - опрацювати, правила вивчити
В зошиті
№512, 520, 524, 526


Пройти он-лайн
Контроль – флеш-картки (з 15.04 по 16.04)

















9-Б клас АЛГЕБРАЗавдання №7_9_А
відеоУрок  
он-лайн урок
Підручник:
§3 п.  18-19 – повторити
В зошиті
Завдання 4 стор 194 
Пройти он-лайн
Тест Геометрична прогресія  (3 15.04 по 16.04)












9-Б клас ІНФОРМАТИКА
відеоУрок  
звертатися до класрум Код класу   lk7krnn
Вивчити теоретичний матеріал.
Опрацювати приклади в теоретичній частині.
Виконати завдання 1.
Зареєструватися на Google Клас

          (відео -на першому тижні)









201 група ІНФОРМАТИКА
відеоУрок  
звертатися до класрум Код класу   hspfe7z

Прочитайте Стор 49-50 підручника 
Виконати Приклад Стор. 50
Зареєструватися на Google Клас
 (відео -на першому тижні)

Надіслати для перевірки








13.04.2020
8-Б клас АЛГЕБРАЗавдання №7-8_8_А
відеоУрок  
он-лайн урок о 12.00 год

Підручник:
§3 п 20 – опрацювати 
§3 п 23 - читати 
В зошиті
№683, 685, 687, 698
№784, 781

Пройти он-лайн












5-Б клас АЛГЕБРАЗавдання №12_5
відеоУрок  


Підручник:
§5 п 37 - читати
В зошиті
Завдання «Поняття відсотків» (на блозі- клік на текст)

Пройти он-лайн













7-Б, В клас АЛГЕБРАЗавдання №7_7_А
відеоУрок  
он-лайн урок
Підручник:
§3 п 23 – опрацювати
В зошиті
Стр 170; Задание №6;
Підготовка до контрольної роботи
Пройти он-лайн
























10.04.2020
8-Б клас АЛГЕБРАЗавдання №6_9_А
відеоУрок  
Нескінченна геометрична прогресія (|q| < 1) та її сума
https://www.youtube.com/watch?v=8KQkWOiH_Yk

Підручник:
§3 п.  19 – повторити 
В зошиті
виконати №19.4(2), Завдання 2 (буде активовано 10.04.2020 після 18.00 год)

Пройти он-лайн
Тест1_«Арифметична прогресія» (для всіх, хто ще не пройшов!)













                                     9-Б клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №6_9 

відеоУрок  
«Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»
на повторення

Підручник:
«Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»– повторити 
В зошиті


Пройти он-лайн
Тест1_«Многокутники» (буде активовано 10.04.2020)
Тест_Контрольна робота №4 «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга» (проходимо 13.04.2020)
















201 група ТехнологіїЗавдання №5-6_201 
Підручник:
повторити
Практичне завдання_1
Дослідити в Інтергньі поняття ПРОМОУШЕН
https://www.youtube.com/watch?v=6AKlZMsWH5o

Практичне завдання_1
МІНІпроект
скласти бізнес план та оформими у вигляді  документа Word
Скласти презентацію свого проекту
Роботи надіслати на електрону пошту bogdan_51nvk@ukr.net 













                                    
5 клас МАТЕМАТИКАЗавдання №11_5 

відеоУрок  
Підручник:
§5 п. 35 - повторити правила множення і ділення десяткових дробів
В зошиті
__________

Пройти он-лайн
Контрольний тест_«Множення і ділення десяткових дробів» (буде активовано 10.04.2020 з 16.00 год)














___________________________________
09.04.2020
9-Б клас АЛГЕБРАЗавдання №6_9_А
відеоУрок  
Нескінченна геометрична прогресія (|q| < 1) та її сума
https://www.youtube.com/watch?v=8KQkWOiH_Yk

Підручник:
§3 п.  19 – повторити 
В зошиті
виконати №19.4(2), Завдання 2 (буде активовано 10.04.2020 після 18.00 год)

Пройти он-лайн
Тест1_«Арифметична прогресія» (для всіх, хто ще не пройшов!)













                                     9-Б клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №6_9 

відеоУрок  
«Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»
на повторення

Підручник:
«Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»– повторити 
В зошиті


Пройти он-лайн
Тест1_«Многокутники» (буде активовано 10.04.2020)
Тест_Контрольна робота №4 «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга» (проходимо 13.04.2020)
















7-Б,В клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №6_7 
відеоУрок  
Властивості кола
Підручник:
§4 п. 19 стор 150-155 – читати
В зошиті
виконати №476, 477















                                    5 клас МАТЕМАТИКАЗавдання №10_9 


Підручник:
§5 п. 35 - повторити правила множення і ділення десяткових дробів
В зошиті
№991, 1013

Пройти он-лайн
Контрольний тест_«Множення і ділення десяткових дробів» (буде активовано 10.04.2020 з 16.00 год)



















08.04.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКАЗавдання №9_5

Підручник:
§5 п. 35 – повторити 
В зошиті
Завдання для підготовки до контрольної роботи 
Множення і ділення десяткових дробів
(активно )

Пройти он-лайн
__________________________________________











                                     7-Б,В клас АЛГЕБРАЗавдання №6_7

-------------------------------------------------------------------  



Підручник:
§4 п. 19 стор 150-154 – читати, скласти конспект 
                                       В зошиті
виконати №476, 477

                          Пройти он-лайн  до 09.04.2020 (для тих, хто не пройшов тест!)





















8-Б клас АЛГЕБРАЗавдання №5_8
Розпочинаються онлайн уроки 
(на базі програми ZOOM)
10.04.2020 
початок о 11.00 год
Приєднуйтесь!
Підручник:
§3 п. 19 – повторити формули 
В зошиті
виконати № 634 (1,3,5,8,10,12)

ААААААААААААААААААААААААААААААААААА











                                     8 клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №5_8 

                     Розпочинаються онлайн уроки 
            (на базі програми ZOOM)
             10.04.2020 
         початок о 12.00 год
            Приєднуйтесь!


Підручник:
§3 п. 15 - 17 – повторити  всі правила та формули

                                      
АААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА
                          Пройти он-лайн 
(активовано 09.04.20 з 9.00 до 15.00)
Тест "Прямокутні трикутники" 
























___________________________________________________
07.04.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКАЗавдання №9_5

Підручник:
§5 п. 35 – повторити 
В зошиті
виконати №983(6-10), 978(5,6)

Пройти он-лайн
Тест2_«Ділення десяткових дробів» (активно 08.04.20 з 9.00 год до 15.00 год)












                                     7-Б,В клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №5_9 

Підручник:
§4 п. 19 стор 150-154 – читати, скласти конспект 
                                       В зошиті
виконати №476, 477

                          Пройти он-лайн  до 09.04.2020 (для тих, хто не пройшов тест!)




















201 група ІНФОРМАТИКАЗавдання №3_201
Привітання.Імпорт даних у базу та експорт з бази
Пройти реєстрацію у Google Клас
відео  https://youtu.be/9xz5YtgZH0I

Підручник:
завдання у Google Клас
-----------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------











                                     9-Б клас ІНФОРМАТИКАЗавдання №4-5_9 


Підручник:
Розділ 8 п.8.1 – читати, 
                                       В зошиті
стор 214 – відповісти на запитання письмово у зошиті;

                          Пройти он-лайн 
Виконати практичне завдання

на стор 215; відеоНаДопомогу щодо завдання: 























________________________________________________________
06.04.2020
9-Б клас АЛГЕБРАЗавдання №5_9_А


Підручник:
§3 п.  19 
В зошиті
виконати №19.2(1,2), 19.4(1)

Пройти он-лайн












                                     9-Б клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №5_9 



Підручник:
§2 п. 6, п. 7 – повторити всі формули, 
§5 п.  17 – опрацювати
                                       В зошиті
стор 75 Завдання №2

                          Пройти он-лайн 





         














7-Б,В клас АЛГЕБРАЗавдання №5_9      

                                     відеоУрок  



Підручник:
§3 п.22 стор 150-154;

§3 п.23 стор 160-163 
                               
               В зошиті
                        виконати №802, 823, 826, 833

                          Пройти он-лайн 
Тест1_«Функція. Способи задання функції»















                                   Завдання на періуд 
                            з 13.03.2020 по 03.04.2020
на 27.03.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКАЗавдання №8_5

7-В клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №4_5

201 група ТЕХНОЛОГІЇЗавдання №5-6_201_Т
 І.   Підручник «Технології 10(11)» стор 202 – читати, вміти відповісти на запитання на стор 207;

 На стор 207 у розділі  Ваша проектна діяльність
Обрати тему для створення міні проекту. Створити за обраною темою публікацію - інформаційний лист у вигляді газети, буклету (12-15 слайдів), застосовуючи можливості електронного документу Publisher. Готовому документу надати назву Інформаційний лист_<Ваше прізвище> та відправити на електронну пошту

Bogdan_51nvk@ukr.net до 03.04.2020
ІІ.  Обрати тему для створення власного бізнесу – стор 208 у розділі Ваша проектна діяльність, або рекомендую ознайомитися з видами підприємницької діяльності на сайті https://homebiznes.in.ua/biznes-plan-chym-vin-vazhlyvyj-ta-yak-joho-sklasty/  (права панель) Бізнес ідеї – оберіть корисну справу для вашої сім’ї, школи, друзів, сусідів, для нашого міста, суспільства (на злобу сьогодення, наприклад «Служба доставки») та інш…
Виконати завдання:
Створіть свій бізнес-проект.
Почніть зі складання бізнес-плану
1.     Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=XiNFJpNqJZA
2.    Ознайомтеся зі статтею «Бізнес-план – чим він важливий та як його скласти» права панель на сайті https://homebiznes.in.ua/biznes-plan-chym-vin-vazhlyvyj-ta-yak-joho-sklasty/  
3.     Ознайомтеся зі статтею https://www.epravda.com.ua/rus/publications/2018/07/28/639109/
4.    Надати відповіді на запитання, заповнюючи таблицю:
запитання
відповідь
Як виникла ідея започаткувати ваш бізнес?

Для кого, чи для чого призначений ваш бізнес?

Яку користь суспільству принесе ваша діяльність (користь даної продукції чи діяльності, нові робочі місця, тощо)

Чим відрізняється ваш бізнес-проект від інших (тобто, наприклад ваша нова кав’ярня від інших кав’ярень місту - переваги)

В якій місцевості ви збираєтесь відкривати дану справу (країна, місто, село, район міста, будинок…)

Провести соціологічне опитування щодо необхідності відкриття вашої справи (не менше ніж між 20-а особами через засоби комунікації)
запитання анкети можуть бути такими (від 3 до 5 запитань):
1.      Чи доцільно відкрити в … /місто, село. Вулиця…/бізнес…/назва діяльності/?(так/ні)
2.     На вашу думку, що корисного може принести справа … /назва діяльності/
3.     Ваші пропозиції
Скласти діаграму соціологічного опитування (засобами електронного документу Excel) та написати висновок: чи буде мати попит ваша продукція чи інший результат вашої бізнес-діяльності

Хто будуть вашими основними клієнтами (люди яких інтересів, соціальних ланок)

Хто будуть вашими основними інвесторами, або вкладниками (матеріальними, інформаційними, інтелектуальними, робоча сила, обслуга…)

Які фірми, підприємства необхідно підключити до даної діяльності

Первинні затрати на заснування бізнесу
На здобуття інформації –
На матеріали (назва та вартість) –
На робочу силу –
На рекламу –
тощо
Який очікуваний результат Вашої бізнес-діяльності

Готову таблицю та документ соціологічного опитування Excel надіслати на електрону пошту до 08.04.2020
5.    Попрацювати над складанням свого бізнес-плану. Перегляньте статті сайтів:
__________________________________________________________
на 26.03.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКАЗавдання №8_5
7-Б,В клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №4_5
9-Б клас АЛГЕБРАЗавдання №4_9_А
9-Б клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №4_9
_________________________________________________________ 
на 25.03.2020
7-Б,В клас АЛГЕБРАЗавдання №4_5
8-Б клас АЛГЕБРАЗавдання №4_8
8-Б клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №4_8_Г
9-Б клас ГЕОМЕТРІЯ: Завдання №3_9_Г:






на 24.03.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКАЗавдання №7_5
повторити §5 п 34, 35 виконати у зошиті №970. 


Пройти самостіне тестування з теми "Множення десяткових дрбів", яке відбудиться на сайти "На урок"
25.03.2020 з 9.00 до 21.00 год 
(Обирайте слушний для вас час). 
Інформація щодо правил проходження тесту буде виставлена окремо 25.03.2020 о 8.30 год на блозі
7-Б,В клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №4_5_Г

9-Б клас АЛГЕБРА: Завдання №3_9_А
Посилання – ВідеоУроки: https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/ / 9 клас / Геометрія / урок «Геометрична прогресія» (тисни на стрілку, вмикай звук)

201 група ІНФОРМАТИКАЗавдання №1_201_І
Попередню Практичну роботу №9 надіслати на пошту bogdan_51nvk@ukr.net до 15.00 год 25.03.2020
Відеоуроки та конспекти:
Основи мови SQL. Оператор  IN.
Обчислення підсумкових показників для груп записів
Вибіркові запити з фразами GROUP BY  та  HAVING

9-Б клас ІНФОРМАТИКА
Попередню Практичну роботу №8 надіслати на пошту  bogdan_51nvk@ukr.net до 15.00 год 25.03.2020
відеоПрактичнаРобота https://www.youtube.com/watch?v=6ksmip1XGtU
__________________________________________________________
на 23.03.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКАЗавдання №6_5

7-Б,В клас АЛГЕБРАЗавдання №3_5

8-Б клас АЛГЕБРАЗавдання №3_8

8-Б клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №3_8
_______________________________________________________________________________
на 20.03.2020
5-Б клас МАТЕМАТИКАЗавдання №5_5
п. 34 повторити; 
 № 967; на стор 249 Завдання №6(1, 3, 11)  - виконати у зошиті 

8-Б клас АЛГЕБРАЗавдання №2_8
                                        8-Б клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №2_8_Г
201 група ТЕХНОЛОГІЇЗавдання №3_201_Т
 201 група ТЕХНОЛОГІЇЗавдання №4_201_Т

__________________________________________________________ 
на 19.03.2020
                                                                           
_________________________________________________________________________________ 

на 18.03.2020


на 17.03.2020
_____________________________________________________________________________

на 16.03.2020
9-Б клас АЛГЕБРАЗавдання №1_9_А:


https://www.youtube.com/watch?v=bYrultWU-3k
https://www.youtube.com/watch?v=6Rpa3n-LqOs
https://www.youtube.com/watch?v=6RlpgLa7n8E





9-Б клас ГЕОМЕТРІЯЗавдання №1_9_Г:

5-Б клас МАТЕМАТИКА: Завдання №1



                                                     Завдання на періуд 
                                                 з 10.02.2020 по 15.02.2020
11 клас Технології
1. Ознайомитися з інформацією та скласти конспект "Створення триггерів в презентаціяхhttps://www.ispring.ru/elearning-insights/trigger-powerpoint
2.Підібрати матеріал та скласти портфоліо (в електронній папці накопичити текстові документи, файли-зображення та відео) на тему "Зовнішній вигляд сучасного бізнесмена (бізнес-леді)", де надаються відповіді на запитання:

  • чому зовнійшній вигляд бізнесмена впливає на бізнес?
  • як повинен виглядаи сучасний бізнесмен?
  • яким повинен бути одяг бізнесмена?
  • якою повина бути зачиска бізнесмена?
  • стан шкіри та косметика для сучасного бізнесмена
3. Скласти доповідь (в електроном документі Ворд) та підготувати матеріал для презентації
Вид контролю: перевірка портфоліо, конспекту; виступ у супроводженні презентації

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
11 клас Інформатика
2. повторити п. 3.8 стор 191-195 - скласти конспект, відповідати на запитання наприкінці пункту; 
Вид контролю: тестове опитування
п. 3.9  - опрацювати, скласти конспект, відповідати на запитання наприкінці пункту; 
Вид контролю: тестове опитування
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Інформатика

2. Повторити стор 157 п. 6.1, 6.2, 6.3 (теорію та розв`язки задач на мові програмування), вміти відповідати на запитання наприкінці пунктів;
3. У зошиті письмово виконати завдання з розділу "Выполните зпдание": стор. 164 № 1, 3, 5; стор 172 № 1, 3, 4, 5; 6 
додаткова консульитація ШпОрГалка (дивись протягом тижня)
Вид контролю: перевірка домашнього завдання в зошитах; усне опитування; тестове опитування
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
клас Алгебра

3. Повторити метод інтервалів для розв`язування квадратичних нерівностей;
у зошиті виконати № 13.4; 13.6; 13.8.
додаткова консульитація ШпОрГалка (дивись протягом тижня)
4. у зошиті виконати № 13.13; 13.15.
п. 13 стор 27 опрацювати та конспектувати з відповідними кресленнями ПРИКЛАД 1, 2, 3, 4; відповісти на запитання письмово п. 13 стор 131 
Вид контролю: самостійна робота
  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Геометрія

3. повторити п. 2-4; опрацювати та законспектувати: Задача 1 стор 14, Задача 2, 3 стор 15-16, п 3 Лемма стор 21; вміти відповідати на запитання стор 16, стор 24, стор 31
4. повт п 5; вміти відповідати на запитання стор 40; виконати у зошиті № 5.7(2), 5.15(2)
Вид контролю: перевырка домашнього завдання у зошитахматематичний диктант, самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
8 клас Алгебра  (дивись протягом тижня)
3. Виконати у зошиті стор 86 Завдання№3 (з повним розв`язком)
4. Повторити п 11, виконати у зошиті №350, 351
Вид контролю: самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
8 клас Геометрія
 (дивись протягом тижня)
3. повторити п 12 - п 14, правила вивчити, законгспектувати; в даних пунктах розібрати та законспектувати задачи: стор 94, стор 99 Задачи 1, 2, 3, стор 111;
4. Законспектувати та опрацювати на стор 108 Т. Птолемея, на стор 114-115 означення та теорему.
Вид контролю: математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
7 клас Алгебра  

3. п 14 - записати правило в зошит та вивчити (правило+формула), виконати в зошиті №501(1-4, 6), 503(1-4)
4. п 16 - записати правило в зошит та вивчити (правило+формула), опрацювати та законспектувати в зошиті ПРИМЕР 1(1,2), виконати в зошиті №569(1-5)
Вид контролю: перевірка домашнього завдання в зошитах, практична робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  -
7 клас Геометрія

 3. стор 74 п 9 - опрацювати та написати конспект; виконати у зошиті №199
4. стор 81 п 10 - розібрати та написати конспект, виконати в зошиті №232
Вид контролю: перевірка домашнього завдання в зошиті, математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
5 клас Математика

4. повторити п 30; вміти відповідати на запитання на стор 192; виконати у зошиті № 812 (1, 3, 5), 813(1, 3, 5, 7)
5. повторити п 29, п 30; виконати стор 183 № 1, 5(усно), у зошиті № 773(2, 4, 6), 782(1, 3, 2, 5), 817(1)
6. повторити п 31; виконати у зошиті №829;
переглянути мультфільм   https://www.youtube.com/watch?v=oRNlBErxvio ; прочитати п 32, праивла записати у зошит, розібрати та записати у зошит ПРИКЛАД на стор 201.
Вид контролю: перевірка домашнього завдання у зошиті; самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


                                                        Завдання на періуд 
                                                 з 03.02.2020 по 08.02.2020
11 клас Інформатика
1. виконати п. 3.8 стор 191-195 - опрацювати; практичні завдання стор 191-195 №2, 3,4
Вид контролю: тестова опитування
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Інформатика

опрацювати та законспектувати (з прикладами задач на мові програмування) стор 157 п. 6.1, 6.2, 6.3
вид контролю: тестове опитування
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
клас Алгебра

1. Розвязати методом інтервалів:
1) х(х+3)< 0
2) (х+7)(х-10)> 0
3) х(х-3)(8+х) <0
2. п. 13 стор 27 опрацювати та конспектувати з відповідними кресленнями ПРИКЛАД 1, 2, 3, 4; відповісти на запитання письмово п. 13 стор 131 
Вид контролю: самостійна робота
  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
9 клас Геометрія

1. п. 4 стор 29 - опрацювати та законспектувати Задача №3, Задача №4
2. п. 5 стор 35 опрацювати та скласти констпект з відповідними кресленнями т. 5.1, т. 5.2, т. 5.4, т. 5.5
Вид контролю: математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
8 клас Алгебра
1. § 2 п. 11 - повторити; вивчити побудову графіка квадратичної функції;
у зошиті: опрацювати та законспектувати стор 93 ПРИКЛАД + рис 14
2. § 2 п. 12 опрацювати;
у зошиті: стор 99 законспектувати ПРИКЛАД 1,2,3,4,5,6
Вид контролю: самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
8 клас Геометрія
1.  § 2 п. 12, п. 13 - опрацювати та законспектувати з відповідними рисунками;
в зошиті: опрацювати та законспектувати Задача 1, задача 2, Задача 3, відповіді на прикінці пунктів
2. § 2 п. 14 - опрацювати та законспектувати з відповідними рисунками;
в зошиті: конспект Задачи на стор 111, відповіді на запитання на прикінці пункту
Вид контролю: математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
7 клас Алгебра

1. § 2 п. 15 стор 93 - 95 - опрацювати;
розібрати та законспектувати у зошит ПРИКЛАД 1, ПРИКЛАД 2, ПРИКЛАД 3, ПРИКЛАД 4;
виконати у зошиті №535 (письмово), 536(9-18), 539(1,2), 541(1-5)
Вид контролю: самостійна робота
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
7 клас Геометрія

1. стор. 36 п. 4, стор 64 п. 8, стор 74 п. 11 - повторити;
виконати у зошиті № 252, 253
2. опрацювати та законспектувати у зошит п. 10
Вид контролю: математичний диктант
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
5 клас Математика

1. §5 п.30 - прочитати, правила вивчити, у зошит занести таблицю на стор. 191;
№ 803 (усно), виконати у зошиті № 808, 802(1-12)
2. §5 п.30 стор 191 - опрацювати та законспектувати ПРИКЛАД 1, ПРИКЛАД 2;
виконати у зошиті № 810, 814, 816 (1,3,5)
3. §5 п.31 - опрацювати;


  



Немає коментарів:

Дописати коментар